Prima leapsa tarf`ara

Dupa cum spuneam , ma apuc de lepse si cu asta imi fac debutul .

Ce te enerveaza cel mai tare ?
Cocalarii analfabeti cu atata mandrie stupida incat ar putea umple oceanul Atlantic
Ce iubesti cel mai mult pe aceasta lume ?
Sexul .
Ce ai face pentru 1 milion de euroi ?
Orice in afara de sinucidere .
Ce parere ai despre 'Miercurea fara cuvinte" ?
Una proasta , e doar un pretext pentru unii bloggeri ramasi fara inspiratie
"Hey ce mai scriu eu azi pe blogul meu?
Ahh stiu , o sa inventez o prostie cu poze
si astfel scap de bataia de cap "
Cat face 1+1 ?
Multi ar spune "2" insa nu si eu , un tip + o tipa ar putea face 3 sau 4 sau chiar 5 .Un tip + o mitraliera ar putea face "minus 50"...omorandui pe toti :) .O manea plus un taran egal un infinit de manelisti stupizi.Deci vedeti ? variantele sunt nelimitate.
Deci acesta leapsa (prima mea leapsa :x) merge la toti din blogroll insa neaparat vreau s-o vad la : Kathy , Sebi , Band of Brothers , Phidas si Andreaa .